Του Τάσου Καφαντάρη
Το ανθρώπινο μάτι ετοιμάζεται να προσφέρει τις υπηρεσίες του στη διαγνωστική ιατρική



Google Glass: η πρόβα της οθόνης προτού… μπει στο μάτι μαςΠαρόμοιο σκεπτικό εξέφρασε για την επιλογή του και ο βασικός εφευρέτης του έξυπνου φακού της Google Μπαράκ Παρβίζ: «Ενα καλό πράγμα με τους φακούς επαφής είναι ότι πάνω από 120 εκατομμύρια άνθρωποι τους φορούν, και πολλοί άνθρωποι τους φορούν εδώ και πολλές δεκαετίες» είπε. «Οπότε είναι μια καλή διεπαφή, αποδεκτή από το σώμα, που – ίσως για πρώτη φορά – θα επιτρέψει τη συνεχή παρακολούθηση της υγείας του ατόμου και τη συλλογή δεδομένων».
Ακριβώς τρεις ημέρες πριν από την ανακοίνωση των φακών, η Google είχε ξαφνιάσει τους πάντες με μια πολύ πιο «θεότρελη» επένδυση: Εξαγόρασε έναντι 3,2 δισ. δολαρίων (!) την εταιρεία Nest – κατασκευάστρια μόλις δύο προϊόντων: ενός θερμοστάτη και ενός ανιχνευτή καπνού. Η ιδιαιτερότητα των προϊόντων της Nest περιοριζόταν στο ότι αμφότερα συλλέγουν συμπεριφορικά δεδομένα των χρηστών τους. Περιττό τώρα να πούμε ότι ανακοινώνοντας την εξαγορά της η Nest δήλωσε: «Η πολιτική μας προστασίας προσωπικών δεδομένων περιορίζει σαφώς τη χρήση των πληροφοριών των πελατών για την παροχή και τη βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών της Nest. Πάντοτε λαμβάναμε σοβαρά υπ’ όψιν την ιδιωτικότητα και αυτό δεν θα αλλάξει».